Інклюзивна освіта: нормативні документи



Корекційні програми 

1)  Аркуш зв’язку учасників навчально-виховного процесу дитини з особливими освітніми потребами 

 

2) Аркуш обміну інформацією «Школа-дім»

 

3)  Постанова КМУ від 15.08.2017 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017). Див. пункт 14. 

 

4) Закон України «Про охорону дитинства. Див. Cтаттю 12.

 

5)  Закон України «Про освіту» №2145-VIII від 05.09.2017. Див. пункт 10 Cтатті 1.

6) Постанова КМУ від 15.08.2017 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017).

7)  Закон України «Про освіту». Див. Статті 1, 19, 20, 54.

Постанова КМУ від 15.08.2017 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017). Див. пункт 14.

8) Наказ МОН від 06.12.2010 № 1205 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2010 р. за № 1308/18603) «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів».


9)Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 25.09.12 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».

 
10)  Постанова Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 635 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963 (посаду асистента вчителя внесено до переліку педагогічних посад).

11)  Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».


12) Закон України «Про освіту». Див. Статті 19, 20

Постанова КМУ від 15.08.2017 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017). Див. пункт 5.

13)  ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення».


  14) Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів (постанова Державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 №63, погоджені листом МОН від 05.06.2001 № 1/12-1459).


15)  Схема для батьків.

 
16)  Закон України «Про освіту» №2145-VIII від 05.09.2017. Див. Статтю 13, 55

17)   Постанова КМУ від 15.08.2017 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017). Див. пункт 4.


18) Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».  Див. пункт 33.


 19)  Закон України «Про освіту». Див. Статтю 55 


  20) Закон України «Про загальну середню освіту». Див. пункт 5 Статті 6, Статтю 29.


21) Закон України «Про охорону дитинства». Див. Статтю 12

22)  Сторінка Національного офісу ДІ реформи


23)   Національна стратегія реформування системи інституційного догляду  та виховання дітей на 2017-2026 роки


24)   План заходів з реалізації I етапу Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017–2026 роки


25) Положення про дитячий будинок сімейного типу 


26)   Сімейний кодекс України. Глава 20. Патронат над дітьми. Глава 20-1. Прийомна сім’я. Глава 20-2. Дитячий будинок сімейного типу. 


27) Закон України "Про охорону дитинства"


28) Положення про прийомну сім’ю. 


29) Правила опіки і піклування


30)  Конвенція ООН про права дитини


31) Конвенція про права осіб із інвалідністю


32) Факультативний протокол до Конвенції про права осіб із інвалідністю


33) Державна цільова програма “Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів” на період до 2020 року


34) Декларація про соціальні та правові принципи, що стосуються захисту і благополуччя дітей, особливо при усиновленні на національному рівнях


35)  Мінімальні стандартні правила Організації Об'єднаних Націй, що стосуються відправлення правосуддя щодо неповнолітніх (Пекінські правила)


36)  Декларація про захист жінок і дітей при надзвичайних обставинах та під час збройних конфліктів


37) Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб


 38)  Постанова КМУ про "Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" №588 від 9 серпня 2017 р

 

39)  Основні види адаптацій та модифікацій


Немає коментарів:

Дописати коментар